duminică, 7 noiembrie 2010

esarfe tub [ snoods ]










5 comentarii:

  1. Cat costa esarfele? Mai faceti fuste si rochii groase?

    RăspundețiȘtergere
  2. buna lory,
    esarfa tub este 55ron...rochii si fuste groase sunt deocamdata doar in plan...insa pana la targurile din decembrie vom fi gata cu toate si o sa anuntam si pe blog si pe fb ce am mai facut si unde mergem.

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi de raspuns,atunci astept sa anunti la ce targuri sa venim in decembrie!

    RăspundețiȘtergere
  4. vreau si eu un tuuub! am vazut la Roxana, primit de la tine, si mi-a placut muuult

    Diana

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Diana...scuze pentru intarziere...spune-ne ce culori preferi din ce am postat pe blog ca sa putea verifica daca mai avem pe stoc.

    RăspundețiȘtergere